• Je možný osobný odber objednávok, alebo skúšanie tovaru v mieste sídla spoločnosti?

o   Osobný odber objednávok, ani skúšanie tovaru v sídle spoločnosti nie je možný. O možnosti vyskúšania tovaru na rôznych akciách a podujatiach informujeme priebežne na našej facebookovej stránke https://www.facebook.com/lienockask

  • Je možné zaslať objednávku obyčajnou poštou?

o   Kuriérska spoločnosť SPS vyzdvihuje balíky priamo v sídle spoločnosti. Z časových dôvodov nie je možné zasielať tovar Slovenskou Poštou.

  • Zips na softshellovej bunde LadyBug sa mi ťažšie otvára/zatvára. Mám to reklamovať?

o   Je to dané vlastnosťou vodeodolných zipsov a je to vlastne „daň“ za plnú vodeodolnosť výrobku. Zipsy sú v poriadku a nie je to vada výrobku.

  • Chcem reklamovať výrobok, ako mám postupovať?

o   Prečítajte si obchodné podmienky - časť "reklamácia a jej uplatnenie", následne nás skontaktujte a dohodneme sa na riešení. Vo všeobecnosti však platí, že tovar je nutné poslať ako balík na adresu (nie balík na poštu – takýto balík nebude vyzdvihnutý). Tak isto neposielajte balíky na dobierku. Takéto balíky nepreberáme.

  • Pre aké veľké deti je vhodné oblečenie na nosenie detí LadyBug?

o   Oblečenie si vyberajte podľa vlastnej konfekčnej veľkosti. Nosenie detí v oblečení LadyBug nie je nijako veľkostne obmedzené. Z vlastnej skúsenosti viem, že vďaka prizipsovateľnému panelu, pod výrobky LadyBug oblečiete aj troj, či štvorročné deti. Tieto sa však už zväčša veľmi nechcú nosiť.

  • Akým spôsobom sa dieťa upevňuje pod oblečenie na nosenie detí LadyBug?

o   Súčasťou nosičského oblečenia LadyBug nie je ani ergonomický nosič, ani šatka na nosenie detí. Tieto výrobky sa kupujú zvlášť v iných špecializovaných obchodoch.

  • Je možné odoslať tovar aj do Českej Republiky, prípadne do inej krajiny?

o   Áno, tovar zasielame aj do Českej Republiky. Pre aktuálnu cenu poštovného a balného a zoznam krajín do ktorých zasielame tovar si prosím pozrite sekciu dodacích podmienok.