• Je možný osobný odber objednávok, alebo skúšanie tovaru v mieste sídla spoločnosti?

o   Osobný odber objednávok, ani skúšanie tovaru v sídle spoločnosti nie je možný. O možnosti vyskúšania tovaru na rôznych akciách a podujatiach informujeme priebežne na našej facebookovej stránke https://www.facebook.com/lienockask

  • Platí zľava 10 EUR, keď si objednám zvlášť mikinu LadyBug a zvlášť bundu LadyBug?

o   Zľava platí len pri objednaní SETU z kategórie „sety bunda + mikina.

  • Je možné zaslať objednávku obyčajnou poštou?

o   Kuriérska spoločnosť GEIS vyzdvihuje balíky priamo v sídle spoločnosti. Z časových dôvodov nie je možné zasielať tovar Slovenskou Poštou.

  • Keď si kúpim zvlášť softshellovú bundu LadyBug a zvlášť flísovú mikinu LadyBug, budú sa dať spolu zazipsovať, ako je to pri SETE?

o   Mikina sa dá prizipsovať do bundy iba pri zakúpení SETU z kategórie „sety bunda + mikina“. To isté platí, ak si kúpite v inom čase najprv jeden a potom druhý výrobok LadyBug. Dôvodom je nekompatibilita zipsov.

  • Zips na softshellovej bunde LadyBug sa mi ťažšie otvára/zatvára. Mám to reklamovať?

o   Je to dané vlastnosťou vodeodolných zipsov a je to vlastne „daň“ za plnú vodeodolnosť výrobku. Zipsy sú v poriadku a nie je to vada výrobku.

  • Chcem reklamovať výrobok, ako mám postupovať?

o   Prečítajte si obchodné podmienky - časť "reklamácia a jej uplatnenie", následne nás skontaktujte a dohodneme sa na riešení. Vo všeobecnosti však platí, že tovar je nutné poslať ako balík na adresu (nie balík na poštu – takýto balík nebude vyzdvihnutý). Tak isto neposielajte balíky na dobierku. Takéto balíky nepreberáme.

  • Ako sa mám starať o látkové plienky Sun Baby?

o   Informácie nájdete na priloženom letáku, ktorý ste dostali spolu s objednanými plienkami. Užitočné informácie nájdete aj tu. Vo všeobecnosti však platí, že pred prvým použitím je nutné plienky oprať aspoň trikrát. Plnú savú schopnosť nadobudnú po šiestich opratiach (predstavte si, ako to je s novými uterákmi, ktoré tiež najprv nesajú).

  • Aké farby kvetovej aplikácie si môžem zvoliť na flísovu mikinu LadyBug a/alebo na softshellovú bundu (kabát) LadyBug? Môžem mať na mikine rovnakú farbu kvetu, z akej je ušitá bunda?

o   Kvôli vlastnostiam materiálu sa aplikácia kvetu šije z iného materiálu, ako je sofsthellová bunda/kabát. Ide o tenký softshell. Tento materiál, žiaľ, nie je dostupný v rovnakých farbách, v akých sa šije softshellová bunda/kabát. Nežiadajte preto o kvet v čučoriedkovej, malinovej, jahodovej, atď. farbe. Kvety sú dostupné vo farbách, ktoré sú uvedené v „Tabuľke dát“ pri mikinách, bundách a kabátoch: fialová, tyrkysová, cyklamenová, zelená, červená, modrá, antracitová, sivá, hnedá, oranžová, alebo bez kvetu. Vždy je potrebné napísať farbu pre vonkajší aj pre vnútorný kvet.

  • Pre aké veľké deti je vhodné oblečenie na nosenie detí LadyBug?

o   Oblečenie si vyberajte podľa vlastnej konfekčnej veľkosti. Nosenie detí v oblečení LadyBug nie je nijako veľkostne obmedzené. Z vlastnej skúsenosti viem, že vďaka prizipsovateľnému panelu, pod výrobky LadyBug oblečiete aj troj, či štvorročné deti. Tieto sa však už zväčša veľmi nechcú nosiť.

  • Akým spôsobom sa dieťa upevňuje pod oblečenie na nosenie detí LadyBug?

o   Súčasťou nosičského oblečenia LadyBug nie je ani ergonomický nosič, ani šatka na nosenie detí. Tieto výrobky sa kupujú zvlášť v sekcii „Nosiče a šatky“, resp. v iných špecializovaných obchodoch.

  • Je možné odoslať tovar aj do Českej Republiky, prípadne do inej krajiny?

o   Áno, tovar zasielame aj do Českej Republiky. Pre aktuálnu cenu poštovného a balného a zoznam krajín do ktorých zasielame tovar si prosím pozrite sekciu dodacích podmienok.